ηω - λιθικός

Sunday 25 March 2007

πέντε κομμάτια ...


Με βάση τα πόστ και με παρότρυνση της ralu
και της wisdom παραθέτω ...
.
1
.
Ειμαι των ακρων. Χαιρομαι πολυ ή θλιβομαι βαρια. Υποφερω πολυ,αγαπω πολυ.
Παθιαζομαι, ειμαι απροβλεπτος στις αντιδρασεις , μα ταυτοχρονα σταθερος στις αποψεις μου.
2
.
Δεν μου πανε οι τυπικοτητες ουτε κι η υποκρισια.
Μισώ το θεατρο και δεν κανω τον κοπο να το κρυψω.
Αγαπώ την αληθεια οποιο κι αν ειναι το κοστος της.
3
.
Ξερω να συμπαραστεκομαι στον αλλο, καταλαβαινω τι χρειαζεται για να αισθανθει καλα κι αν αποφασισω οτι αυτο το ατομο αξιζει του το δινω απλοχερα. Εχω ομως την ταση να τα βλεπω ολα ιδια χωρις να διακρινω τις διαφορετικες αποχρωσεις του γκριζου
4
.
Πολεμώ γι'αυτο που αγαπώ, ασχετα που πιστευω οτι δεν το κανω.
Πολεμώ αλλα με τον τροπο μου.
Κι ο τροπος μου ειναι ηρεμος, χωρις πολλα λογια κι εντυπωσιακες συνηθισμενες χειρονομιες.
Δεν με νοιαζει να εντυπωσιασω.
5
.
Φορτωνομαι το βαρος του κοσμου κι αν κατηγορω καποιον για κατι, αυτος ο καποιος ειναι παντα ο εαυτος μου.
.
posted by ηω-λιθικός at 01:43

0 Comments:

Post a Comment

<< Home