ηω - λιθικός

Sunday 25 March 2007

φόβος ...


Όταν ήμουν μικρός ή από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου , δεν φοβόμουν ποτέ και τίποτα ....

Οι δικοί μου μάλιστα το επεσήμεναν συνεχώς , γιατί τους έκανε μεγάλη εντύπωση ....

Και εγώ θυμάμαι τον εαυτό μου να μην έχει αίσθηση του κινδύνου ....

Συγκεκριμένα κάποιο περιστατικό που γινόταν συνεχώς στην γερμανία πριν ακριβώς 30 χρόνια , γιατί εκεί ήταν οι δικοί μου μετανάστες , όπως πολλές άλλες οικογένιες τότε ήταν το εξής .....

Μου άρεσε να διασχίζω τελείως ξαφνικά ,την λεωφόρο που υπήρχε μπροστά από το σπίτι μας...αδιαφορώντας για τα αυτοκίνητα....

Όλα τα αυτοκίνητα σταμάταγαν στην μέση του δρόμου δημιουργώντας , ένα μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα .... αλλά εγώ πάντα κατάφερνα να περνάω σώος στην απέναντι πλευρά....

Θυμάμαι όταν δούλευα 12 ώρες την ημέρα , πιτσιρικάς ως διανομέας σε πιτσαρία , για να βγάλω κάποια χρήματα και να πάω διακοπές , έπεφτα συνέχεια με το μηχανάκι , με χτύπαγαν αυτοκίνητα και ξανασηκωνόμουν σαν να μην συμβαίνει τίποτα....

Μου άρεσε που ήμουν έτσι ....Μου άρεσε που τίποτα δεν με φόβιζε ....Μου άρεσε τόσο πολύ που κάθε φορά που συνέβαινε κάτι άσχημο ή κάτι πολύ δύσκολο στην ζωή μου , έπεφτα με τα μούτρα , να το αντιμετωπίσω.... και τα αντιμετώπιζα όλα .... ποτέ δεν σκεφτόμουν ότι αν ανακατευτώ με τα πίτουρα , ότι θα με φάνε οι κότες....

Τώρα που περάσαν 30 χρόνια , εξακολουθεί να μην με φοβίζει τίποτα , από όλα αυτά , εκτός από ένα ...

Οι άνθρωποι .....

Τι ειρωνία άραγε , να μην φοβάσε τα αυτονόητα , όπως τα θεριά της φύσης , να μην φοβάσαι το αν πάθεις κακό , να μην σε φοβίζουν όλα αυτά που μπορούν να σε σκοτώσουν και να σε φοβίζουν οι άνθρωποι ....

Ίσως επειδή η γενιά μου , είναι διχασμένη και μοιρασμένη , ανάμεσα στην εποχή που τα παιδιά επαιζαν στις αλλάνες και στην εποχή της τεχνολογίας ......Ανάμεσα στην εποχή που ανθρώπινες σχέσεις ήταν στην ακμή τους και στην εποχή που δεν ξέρω καν πως να τις χαρακτηρίσω ..... Ίσως ....ίσως ...πολλά ίσως.....Είναι άραγε αυτοί οι λόγοι ;

Γιατί να σε φοβάμαι βρε αδελφέ ;

Εγώ που δεν φοβόμουν τίποτα......
posted by ηω-λιθικός at 02:33

0 Comments:

Post a Comment

<< Home