ηω - λιθικός

Saturday 31 March 2007

Σε ανύποπτο χρόνο ...


Προχωρούσα με την μηχανή στην κηφησίας , γυρνώντας από την δουλειά, ώσπου κάποια στιγμή και σε ανύποπτο χρόνο και ενώ περίμενα το φανάρι να ανάψει πράσινο , έπεσε το μάτι μου σε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων ανθρώπων που περπάταγαν (καλοντυμένοι και αξιοπρεπέστατοι) χέρι χέρι στο πεζοδρόμιο...

Η εικόνα ήταν μοναδική και σπάνια...

Δεν μπόρεσα να αντέξω στον πειραμό της περιέργειας που δημιουργεί μία τέτοια εικόνα και κατέβηκα από την μηχανή και τους πλησίασα...

- Συγνώμη τους είπα ντροπαλά , να σας κάνω μία ερώτηση ?

- Η κυρία με κοιτούσε απορημένα , ενώ ο κυρίος με ένα καταφατικό νεύμα μου έδωσε τον λόγο...

- Περνούσα με την μηχανή και σας είδα χέρι χέρι και δεν αντεξα στον πειρασμό να σας ρωτήσω... , πως έχετε καταφέρει κάτι τέτοιο , μετά από τόσα χρόνια...;

Η κυρία χαμογέλασε πονηρά και ο κύριος με βλέμμα που έδειχνε να χαίρεται για την ερώτηση που του έκανα μου απάντησε μονολεκτικά...

- Αγαπιόμαστε νεαρέ μου...
.
τόσο απλά σκέφτηκα....
posted by ηω-λιθικός at 11:17

7 Comments:

Έτσι θα έπρεπε να είναι...
Τόσο απλά!

31 March 2007 at 13:29  

Μα είναι... Αν το έχεις νοιώσει δεν είναι να απορείς...

1 April 2007 at 01:48  

πόσο ωραίο!!! και πόσο σπάνιο!!!

2 April 2007 at 06:45  

Τι υπέροχη εικόνα.
Γίνεται τοσο πιο ζηλευτή η αγάπη αν μπορέσει να ζήσει χρόνια!

3 April 2007 at 06:13  

ειναι απλο.Με μικρα βηματα ή μεγαλα αλματα,δεν εχει σημασια γιατι κι αυτα γινονται χωρις πολλη σκεψη...ετσι απλα.
Μου θυμισες το αγαπημενο μου ζευγαρι τον παππου Βασιλη και τη γιαγια Νικη,που φιλιονταν σαν εφηβοι στα 80 τους μετα απο 60 χρονια γαμου.

4 April 2007 at 01:00  

Θυμίσου τον μαθηματικό τύπο 1+1=1 ποτέ 2 για να στεριώσει το ζευγάρι..
Εύχομαι σε σένα και τους όπου αγαπάς, καλή Ανάσταση, λαμπρό Πάσχα!

4 April 2007 at 01:15  

a big kiss to you.


(my blog wait photos from Greece- I will bring -June -)

7 April 2007 at 11:05  

Post a Comment

<< Home