ηω - λιθικός

Wednesday 28 March 2007

η αναζήτηση ...


Τρέχεις, όλο τρέχεις ...
Δεν κοιτάς ούτε δεξιά ούτε αριστερά ...
ούτε πάνω, μα ούτε κάτω...
Που πάμε σε ρωτάω και δεν ξέρεις ....
απλά τρέχεις ....
Δεν θες να σταματήσεις πουθενά ...
ακόμα και εκεί που αγαπάς ...
ακόμα και εκεί που σε αγαπάνε...
απλά τρέχεις ...
Το βήμα σου αποφασιστικό ,
Το σώμα σου αγέρωχο,
Μα η ψυχή σου "φοβισμένη"
ακολουθεί μια αέναη
πορεία δίχως σταματημό....
Mια πορεία αναζήτησης ,
οδύνης και χαλασμού
.

Και εγώ γαλήνιος, να μένω πίσω, να σε κοιτάω...
(σαν ένα πλοίο που χάνεται στον ορίζοντα...)
και να σου φωνάζω ....
.
ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ

posted by ηω-λιθικός at 01:54

2 Comments:

Τι μου θύμισες τώρα...Όποτε δεν ήμουν καλά,στην εφηβεία μου,έτρεχα. Ξεκινούσα από ψηλά στην Εγνατία για να φτάσω στην παραλία.Δεν κοιτούσα φανάρια,αυτοκίνητα,ανθρώπους,τίποτα δε με σταματούσε.Διαβάζοντας το κείμενό σου,ήταν σαν να έβλεπα τον εαυτό μου 15 χρόνια πριν.
Να σαι καλά

28 March 2007 at 12:28  

Kαλησπέρα Ηωλιθικέ μου, αποδράσεις ονειρευόμαστε μου φαίνεται και οι δυό..

30 March 2007 at 16:52  

Post a Comment

<< Home