ηω - λιθικός

Sunday 22 April 2007

yesterday....

0:57 μετά τα μεσάνυχτα...
ησυχία...
ο μόνος ήχος που ακούγεται η φωνή του John Lennon και οι ήχοι μίας κιθάρας σε ένα μικρό δωμάτιο να συνθέτουν το yesterday...
Και εγώ καθισμένος στο γραφείο μου , που σήμερα μαζί με το φρεσκάρισμα των τείχων του δωματίου, άλλαξε θέση...
Ένα ποτήρι χαμηλό και μικρό με ουίσκυ και sprite με συντροφεύουν μαζί με ένα στριφτό τσιγάρο στις τελευταίες σκέψεις της ημέρας...
Το βλέμμα μου πέφτει στο φωτιστικό με το χαμηλό φως που υπάρχει στο γραφείο μου και διακόπτει την σκέψη μου...
Πάντα μου άρεσε το λίγο και απαλό φως που εκπέμπει αυτό το φωτιστικό λίγο πριν κοιμηθώ... και ας είναι ευτελούς αξίας , όπως πολλοί λένε....
Εγώ χαίρομαι που για άλλη μία φορά κατάφερα να βρω κάτι το ευτελές με τόσο "ζεστό" φως.
Άλλωστε αυτό έκανα πάντα...
Απολογισμός....
αναπάντητα γιατί ψάχνουν για άλλο ένα βράδυ να βρούν ένα διότι...
Δεν θα το βρουν... το ξέρω....
posted by ηω-λιθικός at 14:56

1 Comments:

Αυτές οι βραδιές, που είμαστε μόνοι με τον εαυτό μας, κάτω από ένα ζεστό φως, νομίζω πως αξίζουν πολλά...

Καληνύχτα!

23 April 2007 at 13:47  

Post a Comment

<< Home