ηω - λιθικός

Sunday 18 November 2007

το παγκάκι


.
Ενα παγκάκι η ψυχή μου ...
..
Έρχοντε άνθρωποι και ξαποσταίνουν ... πάνω της...
Ξεκουράζοντε μαζί της...
ρεμβάζουν ... συζητούν ... ανησυχούν...
καμιά φορά ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ , ότι θα ξανάρθουν....
και δεν έρχοντε ποτέ...
.
Ένα παγκάκι η ψυχή μου....
..
Έρχοντε και άνθρωποι που χαράζουν πάνω της ,
άλλοτε το "όνομά" τους ,
άλλοτε τη λέξη
σ΄αγαπώ
και φεύγουν...
.
Ένα παγκάκι η ψυχή μου...
..
Έρχοντε και άνθρωποι που διαβάζουν τις χαρακιές μου,
? + ? = love for ever ( χάραξες κάποτε ...)
και αναρωτιούντε αν ακόμη μ΄ αγαπάς...
και πάντα θα έρχοντε....
και πάντα θα αναρωτιούντε...
και πάντα θα φεύγουν...
.
Ένα παγκάκι η ψυχή μου...
..
O χρόνος φθείρει το χρώμα του ... την ψυχή μου ...
Oι χαρακιές όμως .... μένουν...
Είναι τόσο βαθιές που μένουν.
posted by ηω-λιθικός at 12:53

6 Comments:

Παγκάκι...

Τελευταία όλο και πιο συχνά έρχονται στο μυαλό μου εικόνες από παγκάκια... Τα παγκάκια είναι όπως οι άνθρωποι: περνάνε κάποιοι και μας αφήνουν το σημάδι τους.

Καλό βράδυ!

28 November 2007 at 13:05  

Πραγματικά δύσκολο να πείς περισσότερα...Την καλησπέρα μου!

5 December 2007 at 11:19  

Πόσο τρυφερό και θλιμμένο!
Πρέπει να έχεις πολλές αντοχές!
Καλή μέρα!

15 December 2007 at 00:40  

Σήμερα παραμονή δεν είμαστε για παγκάκια αλλά για..απάγκια!
΅Εύχομαι να περάσεις καλά και η νέα χρονιά να φέρει περισσότερα καλά από την προηγούμενη, περισσότερη αγάπη, Υγεία, χαρά!

31 December 2007 at 04:37  

Καλή Χρονιά!

Με υγεία πάνω απ' όλα...

8 January 2008 at 10:25  

Χρονια Πολλά & Καλή Χρονιά!!!
Ήθελα αν σε ρωτήσω κάτι, ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό που γράφεις στο profile σου. θα ήθελα να το βάλω σε μία σελίδα μου κάπου αλλού, φυσικά με το όνομά σου και αναφορά στο blog σου. ..???

Τα παγκάκια έχουν την δική τους ιστορία...σαν τους δρόμους!

11 January 2008 at 23:55  

Post a Comment

<< Home