ηω - λιθικός

Monday 21 May 2007

ταξίδι με επιστροφή...


Πέρασαν 6 μήνες ...και δεν ξέρεις τίποτα... μόνο κάποιες άσχημες κουβέντες έμειναν και καθορίζουν την συνέχεια...

.
Πριν 6 μήνες αποφάσισα να πάρω έναν δρόμο δύσκολο , που μου έδεινε 1 στις 10 πιθανότητες να καταφέρω αυτό το οποίο νόμιζα ότι ήταν το επιθυμητό....αυτό το οποίο όλα τα ένστικτα έδειχναν να είναι αληθινό...
.

Δεν υπολόγισα τις βιαστικές κινήσεις και τις απρόσμενες εξελίξεις που μία κουβέντα σε φάση εκνευρισμού μπορεί να φέρει... Λόγια εν βρασμό ψυχής ... το κατάλαβες άραγε? Εγωισμός και βιαστικές κινήσεις ....πως να τα πολεμήσεις?

.
Θέλω να τα διορθώσω όλα , να τα κάνω να έρθουν εκεί που πραγματικά τα αισθάνομαι...
Θέλω η αλήθεια μου να βγει και να πλυμμυρίσει το είναι μου και να πολεμήσει όλα αυτά τα θεριά που από μικρός πολεμάω...
.
Η 1 στις 10 πιθανότητες κατά περίεργο τρόπο ήρθε...
πρώτη φορά στην ζωή μου αισθάνομαι τόσο τυχερός...

.
Εσύ όμως δεν ήσουν εκεί και όταν πλέον ήρθες ,
ήρθες με τις πιο άσχημες και προσβλητικές διαθέσεις...
Θεέ μου πόσα μπορεί να αντέξει τελικά ο άνθρωπος ?
.
Η μόνη μου παρηγοριά η δουλειά ...
και ....
αχ ποιος να το πίστευε ότι ένας άνθρωπος από ένα πολύ μακρινό ανατολικό μέρος , θα ήταν η μόνη αληθινή αγκαλιά που εισέπραξα αυτούς τους 6 μοναχικούς μήνες ...Μια αγκαλιά και ένα ευχαριστώ από καρδιάς γιατί τον σεβάστηκα και τον αντιμετώπισα με σεβασμό , όπως αξίζει σε κάθε ανθρώπινο ον του πλανήτη...Αυτό ήταν η μοναδική επιβράβευση των κόπων μου και της προσπάθειας μου να αγγίξω αυτά που πραγματικά νιώθω.... τους τελευταίους 6 μήνες....
.

Εκλεισε ο κύκλος ....
ξαναγύρισα εκεί από όπου ξεκίνησα ...με άδεια χέρια ... κενός ...και απορημένος ...
γεμάτος αναπάντητα γιατί ....
εύχομαι κάποια στιγμή να μάθω....
.
Η αγκαλιά του ξένου αυτού ανθρώπου θα μείνει να γεμίζει το όποιο κενό δημιουργήθηκε από αυτό το μικρό, απρόσμενο, μα τόσο μακρινό ταξίδι...
.
Να στε καλά και οι δύο σας....
posted by ηω-λιθικός at 11:46

8 Comments:

Kαλημέρα! Έτσι περίεργοι είναι οι κύκλοι.. ανοίγουν, κλείνουν, ξανανοίγουν..
Εύχομαι γρήγορα να ανοίξει ένας νέος, κατά πως πρέπει.

21 May 2007 at 16:43  

Μην το κάνεις αυτό να χαρείς.Κάθε τι που συμβαίνει έχει λόγο να συμβαίνει.
Σκέψου τουλάχιστον ότι κάτι που άρχισε τέλειωσε και σου άφησε κάτι να θυμάσαι.
Καλύτερα θα ήταν να μην το είχες ζήσει καθόλου;Χαμογέλα και κάτι καλό θα γίνει :)

22 May 2007 at 12:34  

Έπρεπε να γνώριζες... ΄Ιδιες είναι οι πιθανότητες τελικά. Στη ρουλέτα παίζουν σε κάθε γύρω όλα τα νούμερα. Το ζήτημα είναι τί κερδίζεις αν σου κάτσει το νούμερο. Ποτέ πάντως όσα έχεις τζογάρει...
Θυμίσου... φρόνιμο είναι να μην παίξεις ποτέ με σκοπό να κερδίσεις.
Άντε το πολύ πολύ για το παιχνίδι.

22 May 2007 at 14:59  

Έχω διαβάσει όλα τα post σου 2 και 3 φορές.Γράφεις υπέροχα και με ψυχή.Χαίρομαι.
(Με την αλλαγή χρωμάτων,κάποια είναι παάρα πολύ δύσκολο να διαβαστούν κι έβαλα τα βιονικά μου μάτια σε λειτουργία...κάνε κάτι γι'αυτό αν θες...)

24 May 2007 at 13:13  

Έχεις εισπράξει κι άλλα.....

Απλά δεν τα άγγιξες ακόμα στις τσέπες σου που κρύβονται.....

24 May 2007 at 13:42  

# katerina
Ναι κατερίνα μου έτσι είναι.
Η ζωή είναι γεμάτη κύκλους...
ευτυχως ο δικός μας , από όσο φαίνεται δεν έκλεισε ακόμα...

#vany
αυτά που ξέρεις ότι δεν είχαν λόγο να τελειώσουν πονάνε πιο πολύ...

#redrain
χαίρομαι που μετά από πολλά χρόνια , δώθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε εκ βαθέων , έστω και με αυτόν τον τρόπο....
Το κακό είναι ότι δεν τζόγαρα ποτέ...απλά κοιτούσα...

#γλυκερία
καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ πολύ.
ήδη έχω φροντίσει για το οπτικό λάθος και ζητάω συγνώμην...
Χαίρομαι που το μάτι σου είναι βιονικό...

#ναταλία
ναι όντως έχω εισπράξει και όντως για κάποιους λόγους κρύβοντε στις τσέπες μου... ελπίζω κάποτε να μπορέσω να τα αγγίξω... χαίρομαι που είσαι ακόμα εδώ...

24 May 2007 at 14:34  

"Οι ομορφότερες συζητήσεις ανάμεσα σε σένα και σε μένα είναι οι σιωπές..
Όχι για τα πράγματα που δεν λέμε αλλά για εκείνα που δεν χρειάζεται να ειπωθούν....."

Πάντα εδώ...

26 May 2007 at 14:28  

# ναταλία
........

27 May 2007 at 00:39  

Post a Comment

<< Home