ηω - λιθικός

Thursday 20 March 2008

θέλω ...

θέλω κάτι να κρατήσει ..

θέλω να μη ξέρω ...

θέλω κάτι να μείνει ...

θέλω ο χρόνος να σταματήσει και να κατέβω ...

να βρω που θέλω να πάω ... να μείνω εκεί που κουρνιάζω..

Θέλω να γνωρίσω ανθρώπους που θα μείνουν... για πάντα...

μα και εσυ έφυγες και εσύ θα φύγεις...

Θέλω να πάψω να ζω στον πύργο της βαβέλ...

εκεί όπου όλοι μιλάνε άλλη γλώσσα...

θέλω το όνειρο να μένει απραγματοποίητο

μα και να φαίνεται πάντα εφικτό...

θέλω κάπου να ακουμπήσω την ψυχή μου ...

και δεν μπορώ ....

θέλω να με πιστέψεις ...

να σε πιστέψω ...

θέλω να ακούω το "βαλς των χαμένων ονείρων"

και να πάψεις να αναρωτιέσαι γιατί η τηλεόραση είναι μικρή...

θέλω να πάψεις να στέλνεις μυνήματα δύο λέξεων

και να μου μιλήσεις...φίλε ,γυναίκα , συνάδελφε...

θέλω να μείνεις γιατί με αγαπάς...

και όχι να φεύγεις επειδή.... με αγαπάς ...
posted by ηω-λιθικός at 17:03

1 Comments:

θέλω να μείνεις γιατί με αγαπάς...
και όχι να φεύγεις επειδή.... με αγαπάς ...

Πόσο αγγίζεις τα μέσα μου με αυτές τις λέξεις...
Τις έχω βιώσει, με έχουν πονέσει...
Άλλα πάντα έβγαινα πιο δυνατή και πιο κοντά στον εαυτό μου. Ήξερα πως έφευγε γιατί δεν μ αγαπούσε...

Τα φιλιά μου ηω-λιθικέ! Χαίρομαι που δεν σε χάνω!

23 March 2008 at 11:09  

Post a Comment

<< Home