ηω - λιθικός

Friday 23 May 2008

εγώ ... αυτός... και τα μυστήρια...

τώρα μένω μόνος μαζί του...εγώ και αυτός...
Τώρα δεν τον φοβάμαι ... μ αρέσει... ζητάει πολλά αλλά μαρεσει...μένει στο τίποτα και ζει με αυτό , αν κάτι είναι μέτριο ή ευτελές... πονάει αλλά δεν συμβιβάζεται... άμεμπτος και απόμακρος... με τρυφερή ματιά ... μα και αυστηρός κριτής ,τις νύχτες με πολεμά ανελέητα....
.
τώρα μένω μόνος μαζί του... εγώ και αυτός ...
δεν μου δίνει πολλά .... δεν μου λέει πολλά τώρα... δείχνει να με αγαπάει ...
ίσως γιατί αγαπώ πολύ, όχι αυτόν, αλλά όλους εσάς ...
.
τώρα μένω μόνος μαζί του... εγώ και αυτός...
.
-πως είσαι μαζί μου ; ...πως νιώθεις μαζί μου ; (με ρωτά)
.
- γαλήνια ... με ηρεμείς ... (απαντώ)
.
- μ'αγαπάς ;
.
- δεν ξέρω...
posted by ηω-λιθικός at 12:06

0 Comments:

Post a Comment

<< Home