ηω - λιθικός

Friday 13 June 2008

13 ιουνίου

.
σήμερα είναι τα γενέθλιά μου...
.
35
.
ο προιστάμενος μου , μου πρότεινε χτες να πάρω ρεπό σήμερα για να γιορτάσω καλύτερα...
αρνήθηκα.... με ρώτησε το λόγο...είχα ένα προαίσθημα ότι αν δεν δουλευα ... δεν θα γιορταζα... δεν του απάντησα ...άφησα να εννοηθεί ότι είμαι αφωσιωμένος στην δουλειά μου...
.
35
.
ξύπνησα το πρωί με μία απορία για την έκβαση της ημέρας.... πήρα γλυκά για τους συναδέλφους... και ξεκίνησα για την δουλειά... πολλές ευχές ...άλλες αφού πρώτα έτρωγαν το γλυκό...άλλες μετά... άλλες βιαστικά για να φάνε το γλυκό... δεν με νοιάζει...άλλωστε πάντα από αλλού τα περιμένω όλα... δούλεψα πολύ...είχε πολύ δουλειά... κάποια στιγμή τελείωσε η μέρα στην δουλειά... η πρωινή αγωνία επανήλθε μαζί με μία ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου οδηγώντας την μηχανή... τι δώρο να κάνω στον εαυτό μου σήμερα ? η απάντηση δεν ερχόταν και η μηχανή συνέχιζε να τρέχει...κουράστηκα να σκεφτομαι την απάντηση... δεν την βρήκα... και ακόμη δεν θέλω να κάνω δώρα σε εμένα....
..
τηλέφωνα για ευχές ένα...πάντα ήθελα λίγα...λίγα όχι ένα... και αυτό από το μακρινό παρελθόν... να σε καλα σε ευχαριστώ...
.
35
.
και μένει να ευχηθώ και εγώ... όπως κάνω κάθε φορά που... λυγίζω...
.
ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ....
posted by ηω-λιθικός at 12:37

2 Comments:

ΧΡΟΝΙΑ σου ΚΑΛΑ! ;)

σύντομα θα σου απαντήσω... φιλιά σου ρε!

20 June 2008 at 05:52  

Xρονια Πολλα.....κι ας μην με ξερεις ουτε και εγω σε ξερω.....
αλλα εχει πιο πολυ αξια μα σου ευχονται ετσι...μονο και μονο γιατι γιορταζεις....
Καλο βραδυ !!!!

17 March 2009 at 13:39  

Post a Comment

<< Home