ηω - λιθικός

Friday 6 June 2008

νύχτα μαγική ...(οι άλλοι και εσύ)

...
Νύχτα μαγικιά μια σκιά περνά...
..
...τα γιατι με κυριεύουν για άλλο ενα βράδυ....
οι απαντήσεις με βομβαρδίζουν ατελείωτα μα και δεν υπάρχουν...
όταν κάποιες έρχοντε η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα ...πονάει...
δεν ξερω ποια να διαλέξω... το μυαλό μου κουράζετε...το σώμα μου αφήνεται
και η μουσική που παίζει στον υπολογιστή διαπερνάει το είναι μου....
.
Σκέψου τώρα τη φωνή
που σου ’λεγε, ποτέ, ποτέ μαζί.
.
δεν προλαβένεις να σκεφτείς.... δεν προλαβαίνεις να προλάβεις το λάθος....
η καινούργια μέρα έρχεται και πάλι δεν θα είσαι εκεί που θα ήθελες...
πάλι θα ανακατευτείς με τους ανθρώπους που δεν επιλέγεις ...
πάλι θα είσαι μαζί τους και θα σκεφτεσαι τους άλλους....
πάλι θα συζητάς μαζί τους χωρίς να τους επιλέξεις, για να μην φανείς μονόχνωτος....
πάλι θα τους χαμογελάς για να τους είσαι συμπαθητικός μα και άτρωτος...
και η ζωή κυλάει ...
κάποιοι από όλους αυτούς σταθηκαν κάποια στιγμή και με "είδαν"....έφυγαν όμως ....

Βάδιζα σκυφτός, ήσουν ουρανός...

.και εγώ....
εγώ ..χαμογελάω...τους μιλάω ...μα σκεφτομαι εσένα...εσένα που κάθε φορά αλλάζεις όνομα... γιατί ;...
(άλλο ένα γιατί να βασανίζει το μυαλό μου)
.... δεν ξέρω ...
η ζωή κυλάει ...
και εσύ αλλάζεις όνομα και φεύγεις ...
..
....με των άστρων τη μουσική μου τραγουδάς...., ποτέ, ποτέ μαζί...
posted by ηω-λιθικός at 14:05

0 Comments:

Post a Comment

<< Home